[A&O Organic Health and Beauty Co., LTD TUYỂN DỤNG]

Bạn đang tìm kiếm một môi trường làm việc năng động, công việc đầy thử thách, một công việc mang lại cho bạn các kinh nghiệm lẫn thu nhập cao? 
❗️❗️❗️ JOIN OUR TEAM 
Công ty TNHH A&O Organic Health and Beauty đang tìm kiếm các bạn Sales Consultant: 05 vị trí

🔖 PHÚC LỢI: 
– Mức lương cơ bản hấp dẫn (6 – 8 triệu đồng) và gói hoa hồng (5 – 15% doanh thu cá nhân)
– Nhiều cuộc tranh tài với giải thưởng khủng
– Được đào tạo chuyên sâu về sản phẩm, kỹ năng bán hàng và lãnh đạo
– Cơ hội trở thành quản lý chỉ trong vòng từ 3-6 tháng
– Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, đội ngũ nhân viên thân thiện, tinh thần hợp tác cao.
– Tặng voucher ăn trưa/ tối 
– Quyền lợi và chế độ theo Luật Lao động hiện hành và chính sách, quy định chung của Công ty

🔖 MÔ TẢ CÔNG VIỆC
– Chào đón khách và giới thiệu sản phẩm đến khách hàng
– Thực hiện các công việc chăm sóc sắc đẹp cho khách hàng
– Tư vấn các dịch vụ làm đẹp của Hệ thống
– Tư vấn các sản phẩm làm đẹp phù hợp cho khách hàng
– Tiếp nhận các thông tin phản hồi từ khách hàng để giải quyết nhanh chóng, phù hợp để phục vụ khách hàng được tốt nhất
– Duy trì mối quan hệ với khách hàng cũ và tìm kiếm các khách hàng tiềm năng
– Đạt doanh thu bán hàng

🔖 YÊU CẦU
– Tiếng Anh giao tiếp tốt
– Trung thực, chăm chỉ, có thái độ làm việc tích cực, chịu khó học hỏi và có tinh thần cầu tiến trong công việc
– Đam mê về dịch vụ khách hàng và bán hàng
– Linh hoạt về ca làm việc:
o ca sáng: 9 giờ sáng – 5 giờ chiều
o ca tối: 2.30 PM – 10:30PM

Để biết thêm thông tin về công ty, vui lòng click, like and follow at https://www.facebook.com/A&O organic health and beauty/
Để nắm thông tin về sản phẩm Origani: 
https://www.aovietnam.vn
Để nộp đơn, vui lòng gửi CV của bạn về địa chỉ: 
📬 hrdept@aovietnam.vn

[A&O Organic Health and Beauty Co., LTD RECRUITMENT]
You want to work at a dynamic environment with competitive salary and attractive benefits? APPLY NOW ❗️❗️❗️

We’re looking for SALES CONSULTANT – 05 positions

🔖 BENEFITS

– Attractive base salary (6 – 8 million VND) and commission package (5 -15% individual sales) together with bonus for early sales
– Many sales competitions with amazing prizes
– Well-trained on product and market knowledge; sales skills as well as team
leadership skills
– A dynamic and fast growing company with a fun social environment 
– Free daily lunch/ dinner
– Insurance and other attractive benefits

🔖 JOB DESCRIPTION

– Welcome the customers in a friendly and professional behavior
– Make introduction of the products to get customers’ belief 
– Make instruction to the customers on how to use the products
– Manage and take care of customers as well as maintain the relationships through excellent sales service
– Update customers’ profiles and looking for potential customers
– Achieve the sales monthly targets.

🔖 JOB REQUIREMENTS

– Have communicative English
– Be honest, hard-working, devoted and self-motivated
– Be eager to learn and passionate about customer service and sales
– Can work effectively in diverse working environment 
– Be flexible about the rotation shifts
+ Morning: 9AM-5PM
+ Evening: 2:30PM-10:00PM

To know more about our company, Click, Like & Follow at:https://www.facebook.com/A&O organic health and beauty/
About Origani – The Organic brand we are imported:https://www.aovietnam.vn
To apply, send your CV to: 
📬 hrdept@aovietnam.vn

[A&O Organic Health and Beauty Co., LTD RECRUITMENT]
You want to work at a dynamic environment with competitive salary and attractive benefits? APPLY NOW !!!

We’re looking for OFFICE MANAGER
#AO_RECRUITMENT,#AOTUYENDUNG


� BENEFITS
� Attractive salary (10-15 million VND) 
� Well-trained for personal development and learning opportunities with unlimited promotion
� Professional and international working environment 
� Insurance package and other attractive benefits
� JOB DESCRIPTIONS
1. Office Management and Administration
� Manage office operations
� Implement, manage and maintain record keeping, confidential personnel files, purchasing and inventory control systems
� Implement policies and procedures, manage benefits administration, recruitment, contracts, orientation and staff training 
� Administrate and execute of HR functions including Recruitment & Selection, Compensation & Benefits, Payroll Administration, Performance Review, Training & Development, Contract, Employee Relations and Orientation Program.
� Liaising with relevant authorities to ensure company’s compliance with local Labor Laws and related statutory requirements.
� Complete monthly and ongoing support of program/ files/records to ensure compliance.
� Manage office equipment, maintenance and service contracts and systems
� Coordinate and ensure all funder reporting requirements are fulfilled as specified and that reports submitted on time
� Maintain an inventory of office supplies and equipment
� Perform other duties as assigned
2. Executive Director and Board Support
� Proactively manage, coordinate and organize activities and schedules for the Director including meetings and correspondence 
� Ensure all requirements of the by-laws and process for the Annual General Membership meetings are met in a timely manner
� Assist with reporting requirements to accreditation, licensing and funding bodies
� Prepare correspondence, materials and agendas, meeting minutes, action logs and ensures timely follow up
� Ensure related travel and hotel accommodations are arranged
� Assist with hiring, orientating and training of staff when applicable
� Communicate with community representatives and service agencies, on behalf of the Director
� JOB REQUIREMENTS
� Proven at least 3 year-experience as office manager and have knowledge of HR functions (pay & benefits, recruitment, training & development etc.)
� Understanding of labor laws and disciplinary procedures
� Proficient in MS Office; knowledge of HRMS is a plus
� Outstanding organizational and time-management abilities
� Excellent communication and interpersonal skills
� Problem-solving and decision-making aptitude
� BSc/BA in business administration, social studies or relevant field; further training will be a plus
===
Contact us:
+ Email: hrdept@aovietnam.vn
+ Phone: 0236.2466.686

Contact Info

___

Phone

(0236) 246 6686

Email

info@aovietnam.vn

Address

138 Le Quang Dao, My An, Ngu Hanh Son, Da Nang

Send A Message

___

LOCATION ON MAP

___